HTML

A KIRÁJ és a haverok

Kép(telen)regény egy álamfőről és a többiekről.

Friss topikok

Linkblog

Anyuka, ledoktoráltam!

2012.01.19. 13:56 akiraj

"amikor anyuka meghalt, megfogadtam, hogy doktori címet szerzek. »Minden szép, minden jó körülötted – mondta egyszer –, de úgy szeretném, ha dr. lennél.« Egyik fülemen bement, a másikon kijött. Gondoltam, ez úgyis lehetetlen, nekem sohasem lesz rá időm."

"De amikor meghalt, eldöntöttem, hogy le fogok doktorálni."

Szólj hozzá! · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://kiraj.blog.hu/api/trackback/id/tr233590091

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Le köll mondani sajnos 2012.01.20. 11:33:41

"...van egy rész, az én esetemben 30-35 oldal volt, ahol következtetéseket vontam le, amiben megpróbáltam valami olyan összefoglalását adni ennek a törzsanyagnak, hogy hogyan tovább, ami előre visz. Tehát, ha majd megnézik, és ilyen szemmel nézik...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása